5.10.2007

Pentru unii "cool"

Am primit de curand pe mess urmatorul mesaj...Ha, Ha, Ha...subscriu si eu

CU DEDICATIE PT TOTI ADEPTII MASS-urilor(chiar daca nu-i mai prea am in lista ca is la ignore toti)<<>> 1) Sal all - chiar neinteresant,dak intereseazã p cineva sã vb q u te cautã 2) Mã duc sã mãnânc (sã fac dush,sã ma kac,etc...) - nici mãkr nu vb q o pers shi: kre-i rostu sã-i zici astea? 3) "X-ulescu" knd intri p mess sã-mi dai buzz - de ce trebuie sa dai mass? nu potzi sã scrii doar acelei persoane chestia asta? 4) Care are mel aia noua a lu gutzã - mi-ash pl`n manelele voastre, dak vretzi sã nu vã mai facetzi de râs instalatzi-vã dc++,sau ceva de downloadat muzik 5) Cine shtie o adresa pt "un kkt anume" - nu shtii sa foloseshti google'u ?!?!? 6) Pa all k maine merg la mama dreq - who cares? scrie asta cui i pasã


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

Niciun comentariu:

Alte articole