5.15.2007

Draga Traiane...

Traian Basescu si cei 322
O scrisoare pe care am gasit-o pe un site dedicat lui Basescu.
Las pe fiecare sa traga ce concluzii vrea, ca doar suntem intr-o tara libera??

"Sunt eu, fostul tau alegator. Cel care si-a triplat factura la mobil pe luna noiembrie 2004, impartind in stanga si-n dreapta SMS-urile cu Bombo si Congo. Cel care s-a infuriat crezindu-te pe cuvint cand i-ai spus ca "aia" vor sa-ti fure alegerile. Cel care a inghetat trei ore în gara ca sa puna stampila "VOTAT" pe numele tau. Cel care s-a imbatat de fericire seara, la Universitate, ca ai castigat tu.

Ti-am scris ultima data pe 13 decembrie 2004 si mi-ai publicat scrisoarea pe site-ul tau de Internet. A stat acolo de atunci si nu cred ca s-a mai uitat cineva la ea. Nici macar tu. Daca te-ai fi uitat, ti-ai fi adus aminte de asta: "Du-te în parlament si zi-le: oameni buni, asta e guvernul meu si asta e programul lui. Ai grija sa spui ceva acolo de clasa mijlocie, pentru PUR si fii generos cu minoritatile, pentru UDMR. Pentru PSD nu spune nimic, dar fii rau cu coruptia. Din cate am inteles eu, politica se face pe programe, asa că nu ar avea de ce sa nu fie de acord".

Ai inceput sa-ti sabotezi propriul guvern incă din prima saptamina de lucru. Nici n-au apucat bine sa-si indeplineasca cea mai importanta promisiune electorala – cota unica de impozitare – ca tu o si puneai de niste alegeri anticipate.

Ai facut, intr-adevar, politica pe programe. Pe programele TV, la ore de maxima si de minima audienta. De la mare, de la circiuma, sau la telefon, in direct.

Ai vrut anticipate si in vară. Nu conta pentru tine ca eu mi-am luat concediu ca sa-i ajut pe ai mei, la tara, sa-si scoata apa din casa si din curte.

Uite ce-ti mai scriam: “Sa lasi in pace presa si justitia, chiar dacă nu iti convine ce zic si ce fac.In rest, am eu grija sa traiesc bine. Sa traiesti si tu!".

Eu am avut grija să traiesc bine, dar tu ce-ai facut?

Te-am vazut la televizor vorbindu-le ziaristilor ca Tweety, baiatul ala de galerie care a verificat rezistenta lantului pe piciorul cameramanului.

Si te-am mai văzut tipand la judecatori pentru că nu-ti conveneau niste sentinte. Ba, le-ai dat si niste indicatii pretioase pe cine sa-si aleaga ca sef.

Draga Traiane,
Te-am crezut atunci cand plingeai pentru boala lui Theodor Stolojan.

Te-am crezut atunci cand imi promiteai c-o sa dai de pamint cu tot sistemul ticalosit.

Te-am crezut atunci cand imi promiteai ca vei lucra in folosul meu, cu o echipa de oameni pregatiti si competenti.

Pe urma, l-am vazut pe Theodor Stolojan inviat ca Lazar, cum intra vioi la scandal, in politica. Am vazut o duduie blonda, fara pregatire si fara bun-simt, Elena Udrea, care vorbeste in numele tau. Ca sa aflu, apoi, ca ea, si sotul ei fac parte dintr-o gasca de talhari care au furat pe vremea lui Nastase, cand tu vorbeai de tepele din Piata Victoriei. Si care, acum, pe vremea ta, isi tripleaza afacerile cu binecuvantarea ta.

Am vazut cum ai lucrat in folosul meu: ai spus ca trebuie sa fac una-alta cu “Marele Licurici de peste Ocean" si ai provocat scandaluri din care sa castigi numai tu, nu eu. Iar din echipa ta de oameni pregatiti si competenti, am vazut cum pleacă toti. Si Plesu, si Renate Weber, si Adriana Saftoiu…

Si mi-ai mai zis, Traiane, ca o să-ti dai demisia in cinci minute dupa ce te suspenda Parlamentul. Dar nu te-am mai crezut.

Draga Traiane,
M-am saturat sa te aud vorbind in numele meu. M-am saturat de circul tau si de minciunile tale. M-am saturat de basmele tale cu oligarhi, din care lipsesc tocmai oligarhii tai. M-am saturat de scandalul pe care-l faci. M-am saturat de tine!

Iti cer sa ma lasi in pace! Iti cer sa ma lasi sa traiesc bine ca rezultat al inteligentei mele si al puterii mele de munca. Iti cer sa ma lasi sa ma bucur în liniste de noul meu statut de Cetatean European.

Te-ai schimbat, am sa te schimb si eu! Pe 19 mai, ma duc la vot si-o sa te ard de nu te vezi!

Exact asa cum m-ai invatat tu: o sa votez "DA", pentru mine si ai mei! Ca sa traiesc bine!

Draga Traiane,
Spunem DA pentru că refuzăm să mărşăluim în coloană în spatele tău.
Spunem DA pentru că refuzăm să gândeşti tu în locul nostru.
Spunem DA pentru că refuzăm minciunile tale şi gaşca ta de oligarhi-buticari.
Spunem DA pentru România noastră, liberă. "


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

Niciun comentariu:

Alte articole