5.03.2007

Bucharest Challenge 2007 18-20 mai 2007

Motorsport live in centrul Bucurestiului la Bucharest Challenge 2007


18 20 mai 2007

Adevarate masini de curse vor inconjura Casa Poporului din Bucuresti in Cursa Bucharest Challenge 2007 in perioada 18 - 20 mai 2007.

Intre 18 si 20 mai 2007, Bucurestiul va gazdui campionatul de cursa lunga al FIA GT; Casa Poporului fiind punctul de atractie pentru Bucharest Challenge 2007. Centura din jurul Casei Poporului va fi transformata intr-un adevarat circuit de curse.

Pregatirile pentru aceasta cursa au inceput deja si toti cei care trec pe langa Casa Poporului pot observa forfota pe care o creeaza amenajarile pentru Bucharest Challenge 2007.

Cursa Bucharest Challenge 2007 are urmatorul traseu de desfasurare: strazile din partea de est a Casei poporului, Bulevardul Libertatii (aici va fi linia de star/ sosire a Bucharest Challenge 2007), se va face apoi dreapta pe Calea 13 Septembrie, se vor traversa strazile Uranus si Izvor, se va cobori pe Bulevardul Natiunilor Unite pana la intersectia cu Bulevardul Libertatii.
Circuitul Bucharest Challenge 2007 va avea o lungime de 3180 metri. In cele trei zile de desfasurare a acestui eveniment sunt programate curse din Campionatul FIA GT, Campionatul European FIA GT3, Formula 3 Internationala Marea Britanie si Cupa Dacia Logan. Zidurile de beton care delimiteaza traseul Bucharest Challenge 2007 au fost aduse de la Bilbao si respecta toate normele de siguranta impuse de FIA. Tribunele vor fi montate in punctele cele mai importante ale circuitului si vor avea o capacitate de aproximativ 70.000 de locuri.

Vitezia medie va fi de 148,6 km/ora pentru masinile din Campionatul FIA GT care se vor intrece in Bucharest Challenge 2007. Timpul de tur va fi de aproape 1 minut si 15 secunde. Viteza maxima pe care o pot atinge masinile din Campionatul FIA GT este de 230km/h (numai sa nu fie politisti prin zona).

La Bucharest Challenge 2007 vor participa si doi piloti romani, Mihai Marinescu si Claudiu David pe un Dodge Viper Coupe.

Cei care vor sa cumpere bilete la Bucharest Challenge 2007 au de dat ceva bani, dar cred ca merita.

Preturile la Bucharest Challenge 2007 sunt :



  • Platin Bucharest Challenge 2007 costa 250 RON/ 70 Euro



  • Gold Bucharest Challenge 2007 costa 180 RON/ 50 Euro



  • Silver Bucharest Challenge 2007 costa 100 RON/30 Euro



  • Bronz Bucharest Challenge 2007 costa 70 RON/ 20 Euro



  • Paddock Bucharest Challenge 2007 costa 70 RON/ 20 Euro




  • Biletele sunt pentru sfarsitul de saptamana (vineri-duminica).

    Intre 18 si 20 mai 2007 pretul biletelor pe fiecare categorie se majoreaza cu 10 Euro.

    Biletele Bucharest Challenge 2007 se pot cumpara la www.bucharest-ring.ro



    Circuitul Bucharest Challenge 2007


    Program de desfasurare Bucharest Challenge 2007 :

    Ziua 1 Bucharest Challenge 2007 (Vineri, 18 mai):


    09.00 – 09.45 Formula 3 Marea Britanie Antrenamente libere 1 45’
    10.00 - 10.45 Cupa Dacia Logan Antrenamente libere 1 45´
    11.00 – 12.00 Campionatul European FIA GT3 Antrenamente libere 1 60’
    12.15 – 13.00 Formula 3 Marea Britanie Antrenamente libere 2 45’
    13.15 – 14.00 Demonstratii/ Pitwalk 45’
    14.15 - 15.00 Cupa Dacia Logan Antrenamente libere 2 45´
    15.15 – 15.45 Formula 3 Marea Britanie Calificari 1 30’
    16.00 – 17.00 Campionatul European FIA GT3 Antrenamente libere 2 60’
    17.15 – 18.00 Cupa Dacia Logan Calificari 45’
    18.15 – 18.45 Eveniment Dodge

    Ziua 2 Bucharest Challenge 2007 (Sambata, 19 mai ):

    08.15 – 08.45 Formula 3 Marea Britanie Calificari 2 30’
    09.00 – 10.20 Campionatul FIA GT Antrenamente libere 1 80’
    10.35 – 11.25 Campionatul European FIA GT3 Calificari 20/10/20
    11.55 – 12.25 Formula 3 Marea Britanie Cursa 1 30’
    12.45 – 13.45 Demonstratii/ Pitwalk 60’
    13.55 – 15.15 Campionatul FIA GT Antrenamente libere 2 80’
    15.45– 16.45 Campionatul European FIA GT3 Cursa 1 60’
    17.15 – 17.50 Campionatul FIA GT Calificari 15/5/15
    18.15 – 18.45 Cupa Dacia Logan Cursa 1 30’

    Ziua 3 Bucharest Challenge 2007 (Duminica, 20 mai):

    08.45 – 09.15 Campionatul FIA GT Incalzire 30’
    09.45 – 10.15 Cupa Dacia Logan Cursa 2 30’
    10.45 – 11.15 Formula 3 Marea Britanie Cursa 2 30’
    11.45 – 12.45 Campionatul European FIA GT3 Cursa 2 60’
    13.00 – 13.30 Demonstratii/ Pitwalk 30’
    13.40 Campionatul FIA GT Deschiderea boxelor
    14.15 – 16.15 Campionatul FIA GT Race 2h
    16.45– 17.45 Campionatul European FIA GT3 Race 3 60’


    Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

    7 comentarii:

    Anonim spunea...

    Cred ca Bucharest Challenge 2007 va inflacara Bucurestiul timp de trei zile, cu siguranta merg si eu sa vad cursele.

    Anonim spunea...

    Bucharest Challenge 2007 Will Rock...

    Allin spunea...

    Bilete la Bucharest Challenge 2007 se pot cumpara si de la www.bilete.ro
    www.bilet.ro
    www.blt.ro

    Anonim spunea...

    E super, de cand am auzit de Bucharest Challenge 2007 am fost placut impresionat ca se va face asa ceva si in Bucuresti

    Anonim spunea...

    S-ar putea sa apara la Bucharest Challenge 2007 si piloti celebri de raliuri

    Anonim spunea...

    Ceausescu nu s-a gandit niciodata ca vor zburda masini de curse in jurul Casei Poporului atunci cand a construit-o. Bucharest Challenge 2007 o sa fie cel mai tare show din 2007

    Allin spunea...

    Componentii formatiei Ca$$a Loco concureaza la Cupa Dacia Logan (Bucharest Challenge 2007 )

    Vor concura numai doi dintre membri trupei, si anume Bogdan Muresan si Cosmin Tudoran, care se vor afla in competitie alaturi de Constantin Raileanu, Costel Casuneanu, Gabriel Tiura si Dan Alexandrescu.

    Acestia s-au antrenat in Germania pentru Cupa Dacia Logan.
    Pentru a putea participa au absolvit un curs special pe circuitul de la Oschersleben.
    Startul celor doua curse se va da pe 19 si 20 mai. Fostul pilot din Formula Ford, Constantin Raileanu, a fost cel mai rapid dintre romanii prezenti la Oschersleben. Circuitul de la Bucuresti le-ar putea ridica ceva probleme tuturor competitorilor Cupa Dacia Logan deoarece este un circuit stradal, insa romanii nostri sunt obisnuiti cu "gropile" din Bucuresti.

    Alte articole