12.15.2006

Adio Domn Presedinte...?

Unii se tin de glume proaste despre Basescu... Nu ca m-ar interesa pe mine de Basescu da articolele de genul acesta le dau frisoane dusmanilor sai, de bucurie cred!?!

"Stire de ultima ora. Surse de incredere de la Palatul Cotroceni dau drept sigura demisia presedintelui tarii, pina la 1 ianuarie 2007. Motivul pentru care Traian Basescu intentioneaza sa faca acest gest aproape incredibil il reprezinta incapacitatea de a gestiona criza generata de faptul ca UE a aprobat planul de autonomie initiat de Consiliul National Secuiesc. Negocierile purtate de catre reprezentantii secuilor cu José Manuel Barroso au fost secrete, iar autoritatile romane au aflat abia in ultimul moment, de la agentul secret Orson Welles."

Continuarea o puteti citi aici.

Cei drept cand am citit prima oara am fost pus in incurcatura, am avut o urma de bucurie/teama ca ar putea fi adevarat, insa apoi mi-am revenit gandindu-ma ca singurul scop al lui Basescu dupa spusele multora este de a castiga un nou mandat...


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

Niciun comentariu:

Alte articole