12.22.2006

Ce stupid suna

- M-am lovit cu un camion stationar venind din sens invers.
- Cînd m-am apropiat de intersectie, un semn stop a aparut în locul în care nici un semn stop nu mai aparuse vreodata. Nu am reusit sa opresc masina la timp.
- Ca sa evit lovirea barei masinii din fata, am calcat pietonul.
- O masina invizibila a aparut de nicaieri, mi-a lovit vehiculul si a disparut.
- Pietonul nu stia în ce directie sa se îndrepte, asa ca l-am calcat.
- Cauza indirecta a accidentului a fost un ins marunt într-o masina mica, cu o gura mare.
- Stîlpul de telefon se apropia repede. Am încercat sa virez în afara directiei lui cînd el m-a lovit în fata.
- Am claxonat pietonul, dar el se holba la mine.
- Pe un formular de asigurare (soferul lovise o vaca):
"Cum ati avertizat dvs.?"
"Claxon"
"Cum a avertizat celalalt?"
"Muu"
- Parbrizul spart. Cauza necunoscuta. Probabil farmece.
- Masina din fata mea a lovit pietonul, dar acesta s-a sculat asa ca l-am lovit si eu.


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

Niciun comentariu:

Alte articole