Instrumente pentru Marketingul Online
1. NicheBot
Acesta e primul site care eu il folosesc pentru determinarea cuvintelor cheie cu care operez. Este un instrument care poate fi folosit zilnic pentru site-urile care au continut. Ar trebui poate sa fie prima unealta a unui copyrighter.
Sa va dau un exemplu. Am un site care vrea sa intre pe piata ceasurilor. Verific sa vedem cum sta piata mai intai. Observ ca toata lumea se bate pe cuvantul "ceasuri" unde este nici usor dar nici greu sa razbesti ... insa foarte usor mi-as castiga pozitiile pe motoare de cautare oferind "ceasuri cu pendula", "ceasuri camel active", "ceasuri vacheron", "ceasuri cartier" . Nu neaparat ca vand aceste ceasuri insa ar fi bine sa le dedic cate o pagina, evident cu respectarea tuturor normelor minime de SEO.
Deci am aproape 1 milion de concurenti pe care trebuie sa ii "bat". Probabil ca din acestia doar 10 sunt cu adevarat activi. Insa ceea ce e frapant pentru Romania .. lumea nu cauta "ceasuri elvetiene" pe net, chiar daca am fi tentati sa o credem.
Evident ... baza de date de cuvinte nu da mare atentie Romaniei insa undeva proportiile se mentin, asa ca putem sa le luam ca atare.
Ca un plus la ceasuri am listat si o pagina cu magazinele de ceasuri din Romania si adrese utile de producatori de ceasuri in lume.
2. WhoNu
Acesta este ultimul tool in materie de cercetare si aducem pe acesta cale omegiile domnului Derek Franklin, mare inventator in ale web-ului. Este un tool care va permite sa cautati in toate motoarele de cautare. De fapt ce face el cel mai exact, va aduce direct in fata serviciile Google si Yahoo care probabil nu stiti sa le folositi la adevarata lor valoare.
Astfel se poate cauta in directoare, grupuri de discutii, forumuri, materiale audio si video, sunete, chiar si filme flash si .. evident stiri. Formatele cautate sunt de toate felurile : word, pdf, powerpoint, etc ...
Va recomand sa folositi acest toolbar puternic, care vine incorporat in cel de Google
Prima data trebuie sa instalati ultima versiune de toolbar de la Google
Apoi lansati pagine WhoNU si adaugati butonasele unul cate unul, cele care va trebuiesc
O data descoperit acest nou instrument perspectivele se deschid in mod neasteptat.
3. Google Suggestion
Este un serviciu tare inovativ , evident BETA al Google. Este un serviciu care permite compararea termenilor in timp real. O data ce ati gasit cuvantul cheie cautat va intoarceti la (1) si analizati mai departe.
4. Google Analytics
Nu puteam sa uitam de Analytics, serviciul care revolutioneaza in continuare. O solutie gratuita si care are atat de multe componente de marketing incorporate incat trebuie sa inveti sa analizezi totul in 5 minute. Si poti sa o faci din cauza ca poti sa stabilesti "goal"-uri care se calculeaza singure. Astfel poti sa vezi cine e interesat de o anumita sectiune de la tine din site sau cati din vizitatori se transforma in oameni activi pe forum.
5. SEO Company
Merita sa aruncati si aici un ochi, mai ales daca nu va intereseaza atat de mult Google. Are multe tool-uri prin care se determina forta site-ului si mai ales are multe linkuri catre resurse interesante. Puteti gasi liste de directoare gratuite, platite, generatoare, etc astfel incat devine o resursa indispensabila pentru monitorizarea pe parcursul existentei site-ului.
Sursa: Underclick
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu