12.14.2006

O carte ce nu merita citita...

Am cumparat saptamana trecut Pendulul Lui Foucault de Umberto Eco, auzisem de la o cunostinta ca este o carte super...Pe naiba, nu mi-a placut de loc, pot spune ca am dat banii degeaba. Am citit vreo 300 (700) de pagini in speranta ca poate voi gasi ceva interesant, dar degeaba, am sarit direct la ultimile 50 de pagini ale cartii pt a vedea cum se termina, ca sa nu raman total in aer. La final am tras concluzia: o carte care nu este pe gustul meu, dar care mai mult ca sigur ca are foarte multi fani care apreciaza caracterului genul fantastico-mistico-filozofic in care se incadreaza.
Imi place sa citesc carti cu aplicabilitate mai mare in viata in special in afaceri. De la management la vanzari, de la marketing clasic la guerilla marketing, mai nou marketing online, etc.
Cateva recomandari pentru ce-i interesati, niste carti cu adevarat speciale:
Burke Hedges - Afirma-te sub propria firma.
Dale Carnegie - Secretele Succesului
Michael E. Gerber - Mitul Intreprinzatorului
Seth Godin - Marketing bazat pe permisiune
Matt Haig - Manual de e-marketing
Jay Conrad Levinson - Marketing fara costuri pentru luptatorul de gherila
Al Ries si Jack Trout - Pozitionarea, lupta pentru un loc in mintea ta

Enjoy!


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

Niciun comentariu:

Alte articole