4.27.2007

(Mr Bean's Holiday) Vacanta lui Mr Bean




Poster oficial Vacanta lui Mr Bean



Poster oficial Vacanta lui Mr'Bean (Mr Bean's Holiday


(Mr Bean's Holiday) Vacanta lui Mr Bean este un film absolut incredibil, foarte amuzant si foarte bine facut. Desi replicile lui Mr Bean (Rowan Atkinson) sunt putine la numar (ciudat...nu?), chiar foarte putine (sase cuvinte dupa cum am observat eu: yes, no, oui, non, gracias si english) el te surprinde si te face sa razi cu gura pana la urechi prin comportamentul sau total lipsit de noima si in contradictie cu celelalte personaje.

Partenera lui Mister Bean este Emma de Caunes, o frantuzoaica simpatica foc. Cei doi fac un cuplu perfect si se completeaza reciproc. Prezenta ei este de bun augur si da savoare filmului.

Emma de Caunes:Emma de Caunes, partenera lui Mr Bean in filmul Mr. Bean's Holiday (Vacanta lui Mr Bean)

Vacanta lui Mr Bean este o comedie care chiar merita vizionata (acasa sau la cinema, chiar nu conteaza), asa ca nu mai stati pe ganduri.

Mr Bean's Holiday a avut premierea in Romania in 27.04.2007 si a avut un succes de casa impresionant.

...Surprinzator, Vacanta lui Mr Bean are doar 6\10 pe imdb, poate mai creste...
Trailer: Mr Bean's Holiday



Site oficial: beansholiday.com ...destul de bine facut.

Distributie "Mr Bean's Holiday":
Rowan Atkinson ... Mr. Bean
Emma de Caunes ... Sabine
Willem Dafoe ... Carson Clay
Max Baldry ... Stepan


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

5 comentarii:

Anonim spunea...

Sa stii ca ai dreptate Mr Bean e cool rau, filmul e tare...

Anonim spunea...

Bean se prosteste la greu, da ii iese tare bine

Anonim spunea...

Vacanta lui Mr Bean e super tare

Anonim spunea...

"Vacanta lui Mr Bean" este aproape plictisitor. Cu ce am ramas dupa film: sponsorii Sony si Nokia, pe de-o parte, de cealalta parte “broadcast yourself”. Adica: “Take a camera, shoot something, show it to someone.” Cam asta face Mr Bean tot filmul...din cand in cand mai si razi, da in rest stai si te intrebi de ce ai dat banii pe film.

Anonim spunea...

Si eu am avut aceiasi reactie cand am vazut acest film. Clar sub filmele cu Mr Bean de acum 5-10 ani. Poate ca eram eu mai mic, dar mi se pareau mult mai haioase decat aceasta pseudo-comedie 100% comerciala

Alte articole