4.27.2007

Basescu: News for da World

News for da World from Basescu (Appruved News by Base):
- Dragi tovarasi astazi poporul mi-a dat girul sa merg pana la capat mie..bb..b...bbb Basescu, asa cum am anuntat inainte de referendum la cinci minute dupa referendum, eu, Basescu, dizolv Parlamentul si imi pun generalii sa ascuta tepele. Casa Poporului isi asteapta dusmanii si eu ii voi trage in teapa...ha...ha...ha.

News for da world from BBC via "Portile de fier": Taricianu is leaving da countri on a little bike bicaz Basescu, Prezident of da Romanica is on him vith a Hummer or maibi vith Jigi's Maybach (Appruved News By Base).

- Eu sunt de-al vostru si de-acum inainte eu decid ce e bine si ce e rau pentru voi... Repede doua visky... zise Basescu (Poporul in delir striga: Basescu...Basescu...Basescu...... )

CNN News via Pipera :Prezident Basescu iz the best of da bestest, Basescu vill bring Romania on the new edge of evolushion, the New BaXGeneration...Traian Basescu's Wonder BOCx (Appruved news by Base);

- Lasati-ma sa va prezint un tovaras (oier da meserie)..ha..ha..ha (zice Basescu) iata-l pe Jiji, cum care Jiji? Becali... Jiji Becalii...fara el eu, Basescu nu as fi putut sa inving grupurile de interese transpartinice (ha...ha...ha), ii zic mersi pentru cashul pe care mi-l dadu si ii promit ca facem cu randul la presedintie, cinci minute eu, cinci minute el, da mai rar ca se invata la ciolan...shi dup'a aia tre' sa il fac si pe el.

...Si Basescu&Jigi SA(pa de lemn) condusera tara cu mana de fier si o dusera pe noi culmi de dezvoltare, autostrazi peste autostrazi, borduri peste borduri, vile peste vile ...

End of News from Hell: Prez Basescu is cloning himself many times, and Romania becoms Basescia, were 99% of man's are Basesti and 1% are Becali, the rest of the peoples are in other country's. (Appruved news by Base Clone XXX)

All the inglish news is prezented by camrad Iliescu, Jon Iliescu (do yu now how hi is ordar 2 tea at the room 222, nou? let mi tell u'll: hello gioana I want to, ti, to, to, to, to)...

Nu asa ca viitorul suna bine...Hai sa traiti bine!

In aceeasi categorie: Referendum Basescu


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

2 comentarii:

Anonim spunea...

cum ma manca-ti-as poooola, nu realizezi ce ar insemna sa ajunga la presedintie omul PSDului ?
Cine vrei sa conduca mai bine ? Vadim ? Nu stiu de ce il bagi pe Basescu in aceeasi oala cu Becali. :(
Gandeste-te ca Basescu a facut facultatea de marina, pai stii cata carte fac astia ? Ca sa ajungi comandant de nava pai inveti de te caci pe tine ma frate.

Intre Basescu, Geoana, Vadim si Becali cred ca nu trebuie sa stai pe ganduri pe cine sa alegi. Si omul a facut si ceva, totusi a desecretizat dosarele, a condamnat comunimul, a facut niste chestii care nu se rezolvasera in atatia ani.

Allin spunea...

Nu cred ca omul PSD-ului va ajunge prea curand sa fie Presedinte cu acte in regula, Traian Basescu nu are cum sa piarda la referendum, caci mi-a clar faptul ca nu vor vota suspendarea peste 9 milioane de oameni. Asa ca Basescu, cu toata cartea lui o sa aiba timp sa se gandeasca la binele tarii inca doi ani jumate, desi nu cred ca asta-i scopul lui principal.
Cat despre Traian Basescu si Gigi Becali e o simpla speculatie...Ramane de vazut cat de apropiat e Becali de Basescu, ca prea mult ii sufla-n fund.

Hai la vot, hai la referendum !!!

DA Basescu...NU Mafia
sau poate
NU Basescu...DA Patria!!!

Alte articole