6.08.2007

Politia in actiune

Nu mare mi-a fost mirarea azi-noapte in jur de ora 2 cand de afara au inceput sa se auda niste tipete foarte apasate. Am iesit repede la geam si pot spune ca ma ramas foarte surprins. Un politist tipa ca din gura de sarpe: "Culcat...Culcat...Stai ca trag..." Chestia era ca nu prea am avut cum sa vad ce se intampla deoarece vederea imi era blocata de niste copaci, insa puteam foarte bine sa aud tot ce se intampla. Dupa ce, presupun ca hotul a fost pus la pamant, politistul a inceput sa cheme disperat vreo doua echipaje in ajutor. Am auzit pana la urma si de ce se intampla toata actiunea: cica de vreo saptamana ii fila pe aia, 3 la numar, care erau hoti de masini, si acum le-a venit randul...
Intre timp au mai venit vreo trei echipaje de politie care au si blocat circulatia. Au inceput sa vorbeasca intre ei, sa caute ceva martori si sa se bucure de captura facuta.
Nu stiu ce naibi s-a intamplat dar la un moment dat unu, cred ca dintre hoti, a luat o mica bataie de tipa sa nu mai dea in el ca i se rupe nu stiu ce... Mai apoi am aflat ca activistul era proprietarul masinii pe care tocmai incercau sa o fure.
Apoi cred ca i-au arestat pe hoti si i-au dus, politistii au mai stat putin si s-au dus si ei, si asa s-a lasat din nou linistea in noapte, era undeva pe la ora 3...

Chiar nu ma asteptam sa se intmaple asa ceva pe strada mea si ma bucura ca politia romana inca isi mai face treaba...


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

Niciun comentariu:

Alte articole