6.20.2007

Dobitoacele de la Aseu

Astia de la Aseu sunt chiar dobitoci, astept de aproape doua saptamani sa imi afiseze nota la un examen pe pagina personala si parca toti au intrat in concediu. Am mers la dobitoacele alea de secretare de la FABBV si le-am cerut nota, dar surpriza mi-au spus ca s-a afisat pe pagina personala...cand le spun ca nu e, se mira consternate (sa le ia dracu) si imi spun ca se afiseaza pana seara, insa seara, surpriza nu apare nimic. Nu vreau sa le jignesc prea mult, dar am observat in decursul timpului (vreo doi ani)ca sunt niste scarbe da femei si ne chinuie pe prea multi cu aerele lor de mari doamne jegoase. Pana si colegele lor, secretare de la alte facultati din Aseu, stiu cat sunt de imputite si se feresc sa colaboreze cu ele. Ar trebui sa mai ia niste mu*e de la gagicii lor mai tinerei si nu numai de la ei, ca sa vina mai "linistite" la serviciu.
Dupa ce ca Aseu face atatia bani din taxe, restante, inscrieri si alte alea, se caca pe ei atata de parca noi studentii am fi sclavii lor...

Secretare comuniste, imbecile si cretine faceti-va slujba si mai lasati naibi cafelele alea slinoase si tigarile subtiri fara filtru de marca originala Carpati...si mai prestati si voi ceva

Problema mea nu e daca am luat 9 sau 10 ci daca am luat sau nu examenul ca sa stiu daca trebuie sa platesc si restanta asta sau nu...ca de, asa-i viata de student model...ca daca nu o platesc, odata cu celelalte, apare o problema.
Pe zi ce trece si cu fiecare an secretariatul FABBV isi umple frigiderele din depozite cu carne...multa carne...Secretare ordinare


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

Niciun comentariu:

Alte articole