8.01.2007

Toata lumea se inghesuie la mare

    In ultimul timp am tot vazut pe la televizor reportaje cu statiuni de pe litoralul romanesc care sunt pline pana la refuz. Ce fac domne toti turistii astia de stau prin tara, s-au saturat de Grecia, Turcia si chiar Bulgaria... ca la noi nu s-a schimbat nimic in bine de anul trecut cand era pustiu la mare in comparatie cu anul acesta.
    Asa cum observa si Piticu, investitiile sunt la pamant si nimeni nu misca un deget pentru a schimba acest lucru, exceptiile sunt rara si nu fac altceva decat sa confirme regula, vezi cazul Copos in Eforie Nord unde a facut un Spa foarte tare (Ana Aslan mi se pare ca se cheama si hotelul Europa)...
    Mai mult ca sigur ca voi ajunge si eu pe litoralul romanesc si voi vedea la fata locului cei-i atrage pe romani sa dea buluc la mare...(as fi mers prin strainatatzuri, dar fortat de imprejurari tot la noi ajung...)
    In conditiile astea ce investitii sa faca proprietarii de hoteluri si ce preturi reduse sa puna cand cererea e foarte mare si asa. E o chestiune economica simpla: cand cererea este egala sau depaseste oferta, nimic bun pentru consumator nu se intampla.
    Multi se gandesc ca tot acasa-i mai bine, insa nu isi dau seama ca e mai bine pentru patronii destepti care au acaparat litoralul.


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

2 comentarii:

Piticu spunea...

Bai ... Copos n-a facut nimic acolo. Am fost, am vazut ... e vai si amar. Un hotel cu geamuri, atat. ermmm geamuri ...

nush la fel ca alea din poza de la mine

Allin spunea...

Asta este parerea ta. Printr-o intamplare fericita, chiar am stat la hotel Europa si este chiar marfa, se ridica la standardul de 4 stele pe care il are. Din balcon se vedea foarte frumos si pontonul de Yahturi pe care l-a construit. Astea nu era acolo cand Copos l-a cumparat de la stat si nici nu au cazut din cer, sunt niste investitii reale si verificabile...

Alte articole