8.24.2007

Aminitiri din Delta Dunarii

    Asa cum am promis mai inainte, voi pune pe blog cateva poze de pe unde am fost. Astazi este randul Deltei Dunarii, care, intre noi fie vorba, este absolut superba, mult mai marfa decat ma asteptam si decat auzisem.

    In Delta am ajuns dupa un periplu pe Valea Prahovei (Predeal, Sinaia, Brasov, Poaiana Brasov) si mai apoi pe la mare(Neptun, Jupiter, Mangalia, Cap Aurora). De foarte mult timp nu m-am mai plimbat atata in vacanta, si nu regret nici un moment. In aceasta vacanta am fost insotit de ma2sha, 1-Q, varu Dei si vara mea, cu care m-am distrat de minune si carora le multumesc ca "m-au suportat".

    La Dunare am stat la Sulina, la o vila foarte cocheta (Vila Marina), foarte frumos aranjata si cu bun gust. Inainte sa ajung acolo credeam ca Sulina este un locusor parasit, un satuc uitat de lume, insa nu e chiar asa. Mare mi-a fost mirarea cand am ajuns. Sunt destul de multi oameni pe strazi in plimbare (mare parte turisti), iar zona nu e chiar pustie. Printre casele parasite sunt ridicate si vile de 3, 4 stele, si restaurante incantatoare. Faleza este minunata, iar de-a lungul ei sunt "parcate" barci, barcute, vapoare si chiar Yahturi de lux.

    Daca veti ajunge vreodata pe la Sulina, sa nu ratati plaja de la mare. Este la vreo zece minute de mers cu masina, insa merita cu prisosinta un drum. Cateva aspecte de referinta: cel mai fin nisip din Romania (parca este nisip de clepsidra, fara nici o exagerare), plaja si intrarea in mare se cam aseamana cu Mamaia, iar apa face toti banii (e foarte calda, mult mai calda ca prin alte parti deoarece mare parte din ea este din Dunare - varsarea e foarte aproape -), zona nu este foarte amenajata, cam ca Vama Veche la inceputul ei, sunt doar vreo trei terase si cam atat, in rest intanderi naturale cat vezi cu ochii.

    Din Sulina se pleaca cu salupa in expeditie prin Delta. E ca o intoarcere in timp, urmele civilizatie sunt lasate in urma in timp ce te afunzi tot mai adanc pe canalele Deltei. Vietati ciudate populeaza peisajul intr-o perfecta armonie cu natura.

    Cred ca am spus destule deocamdata si poate ar fi mai bine sa imi sustin vorbele si cu cateva poze.
La o plimbare pe faleza din Sulina.

Un vapor in expeditie:

Cultura Libre:

Menaje a troix (Un trio de Stirile de la ora 5):

Si un hotel plutitor, scump cat nu face...

Si din Delta adunate si la lume date:







In curand voi mai posta poze de pe unde am mai fost si cu explicatiile de rigoare, pana atunci sa fiti iubiti si weekend placut.


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

Niciun comentariu:

Alte articole