9.07.2007

Cand in sectorul trei se iau masinile pe sus

      Am fost foarte surprins cand am trecut azi pe la Unirea sa vad o gloata mare de politati, maturatori, cetateni si diverse masini ridicate.

Se pare ca actiunea: "Nu parcati prin locuri interzise ca vi le ridicam pi loc" a primarului sectorului trei se desfasuara inca, desi, la inceputul acesteia, "meseriasii" aia cu macaraua bushisera o gramada de masini.
Credeam ca s-au lasat de sportul asta cu ridicatu'!?!

      De data asta am vazut ca aia care urca masinile pe rampa sunt foarte migalosi, pun sigiliu cu o sfoara de jur imprejurul masinii si o fotografiaza din toate unghiurile in caz ca este lovita de dinainte, ca nu cumva sa le ceri ceva daune.

      Amenda este la vreo 5 milioane vechi daca o ridica si o duce la parcarea lor (2 milioane ridicarea pe rampa, 1,5 milioane transportul si 1,5 milioane pe zi depozitarea). Daca se intampla sa fii norocos si sa ajungi inainte sa ti-o ridice pe rampa scapi "doar" cu o amenda de aproximativ 1 milion la politatiul de la fata locului.

      E bine ca am vazut asta ca sa fiu mai atent cand parchez prin locuri interzise. Oricum imi pare rau de cei care s-au fript, dar asta e viata, din ce naibii sa schimbe primaria bordurile de cinci ori pe an...




Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

Niciun comentariu:

Alte articole